Εκπαιδεύοντας (coaching) τους Συνεργάτες

23 Νοε, 2015

Οι άνθρωποι γενικά ανταποκρίνονται καλά σε ιδιοκτήτες / διευθυντές που έχουν υψηλές προσδοκίες από αυτούς και τους έχουν εμπιστοσύνη.

Εισαγωγή

  • Αν κάποιος ρωτήσει τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας, ποιες είναι οι αρχές σας, θα μπορούσαν να τις περιγράψουν;
  • Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που περνάει στους ανθρώπους σας, από τα καθημερινά σας λόγια και πράξεις;
  • Μοιραστείτε εάν έχετε το όραμα και τις αξίες σας με τους ανθρώπους σας.
  • Έχετε και ποιες είναι οι βασικές αξίες που καθοδηγούν την συμπεριφορά της ομάδας σας; Εάν όχι, αρχίστε να τις δημιουργείτε.
  • Δίνετε σαφείς οδηγίες στους ανθρώπους σας;

Καλή Απόδοση

  • Προσοχή στις λεπτομέρειες / Σωστή εκτέλεση των λεπτομερειών
  • Υψηλές προσδοκίες
  • Αναβάθμιση των προτύπων/standards
  • Ομάδες και Πνεύμα που κερδίζουν
  • Καθορίστε ξεκάθαρους στόχους και παρακολουθήστε τους με συγκεκριμένες διαδικασίες
  • Καθημερινή παρατήρηση και καταγραφή της απόδοσης της ομάδας σας και των παραγόντων που καθορίζουν την καλή απόδοση.
  • Επισημάνετε τα λάθη των ανθρώπων σας και διορθώνετέ τη στιγμή που τα βλέπετε.
  • Δεν υπάρχουν μικρά λάθη τα οποία μπορούμε να αγνοούμε,
  • Καθορίστε τα standards της ποιότητας και της τέλειας απόδοσης.
  • Η τελειότητα έρχεται μόνον όταν οι ενέργειες γίνονται αυτόματα / μηχανικά.
  • Επαινείτε, δώστε καινούριες κατευθύνσεις, τιμωρείτε.
  • Έχετε τους ανθρώπους έτοιμους για όλες τις περιπτώσεις.
  • Εκπαιδεύστε τους ανθρώπους για τη δουλειά που θα κάνουν και πώς η δουλειά τους επηρεάζει την τελική απόδοσης της ομάδας (ικανοποιημένος και πιστός πελάτης).
  • Εξάσκηση και προετοιμασία.
  • Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για την τελειότητα.
  • Δουλέψτε και επικεντρωθείτε σε συγκεκριμένους στόχους.
  • Σιγουρέψτε ότι ο καθένας ξεχωριστά γνωρίζει τους ατομικούς και τους ομαδικούς στόχους.
  • Αναζητήστε την τελειότητα σε καθημερινή βάση για να φτάσετε την υπεροχή σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

Η εκπαίδευση και η γνώση που έχουν οι υπάλληλοι σας γύρο από τι θέλετε να κάνατε στο εστιατόριο σας και ποιοι είναι οι στόχοι σας είναι η αρχή τις επιτυχία σας. Δεν μπορείτε να πιάσετε κανέναν στόχο αν δεν τον ξέρουν οι υπάλληλοι σας καιν αν δεν τους δίνεται αναφορά πως είναι η πορεία τους σε καθημερινοί βάση.

 

Γιώργος Λαμπανάρης MCFSM, BA, MPA, MSc