8Φεβ, 2018

Πώς να ΔΙΑ-ΣΩΣΕΤΕ ένα Προβληματικό Εστιατόριο

Πώς να ΔΙΑ-ΣΩΣΕΤΕ ένα Προβληματικό Εστιατόριο Κερδίστε το Παιχνίδι στην Ώρα Αιχμής και θα Κερδίσετε το Πρωτάθλημα!! Η ιδιοκτησία και η διαχείριση ενός εστιατορίου είναι σκληρή δουλειά. Περίπου το 60% των εστιατορίων κλείνουν τις πόρτες τους μέσα στα τρία πρώτα χρόνια της λειτουργίας τους. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής κρίσης, καθώς όλο και λιγότεροι άνθρωποι έχουν χρήματα στον προϋπολογισμό τους για φαγητό έξω. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι αποτυχίες των εστιατορίων αναπόφευκτες. Η κατανόηση όλων των λειτουργικών τμημάτων της επιχείρησής σας, ειδικά των χρημάτων που εισέρχονται και εξέρχονται, […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

14Ιαν, 2018

Η Τεχνική Ανάλυση του Μενού ενός Εστιατορίου ή Ταχυφαγείου

Η Τεχνική Ανάλυση του Μενού ενός Εστιατορίου ή Ταχυφαγείου   Τα Τέσσερα Βήματα της Ανάλυσης Όλοι οι ιδιοκτήτες και διευθυντές εστιατορίων και ταχυφαγείων γνωρίζουν ότι η κερδοφορία των προϊόντων (πιάτα, σάντουιτς, σαλάτες, ποτά) του μενού / καταλόγου τους είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του εστιατορίου ή ταχυφαγείου τους. Κάθε προϊόν του μενού κοστίζει ένα “x“ ποσόν για να παραχθεί και θα πρέπει να χρεώνετε περισσότερο από αυτό το “x“ για να βγάλετε κέρδος. Μερικοί ιδιοκτήτες / διευθυντές ελπίζουν ότι οι πελάτες τους θα παραγγείλουν εκείνα τα προϊόντα […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

8Ιαν, 2018

Μενού Εστιατορίων

Πώς να Κατηγοριοποιείτε και να Αξιολογείτε τα Πιάτα & Σάντουιτς του Μενού του Εστιατορίου / Ταχυφαγείου σας Κατηγοριοποιήστε και Αξιολογήστε τα Πιάτα και Σάντουιτς του Μενού σας. Το μενού κάθε εστιατορίου είναι το βασικό εργαλείο πωλήσεων, μάρκετινγκ και κερδοφορίας κάθε εστιατορίου / ταχυφαγείου. Μόλις προσδιοριστεί το κόστος κάθε πιάτου ή σάντουιτς του μενού σας, διαιρέστε και τοποθετήστε τα πιάτα / σάντουιτς στις κατηγορίες και τις ενότητες στις οποίες ανήκουν. Πιθανότατα έχετε ήδη πραγματοποιήσει αυτό το μέρος, επειδή οι κατηγορίες περιλαμβάνουν πράγματα όπως “Ορεκτικά”, “Σαλάτες”, “Επιδόρπια”, κλπ. Κανένα πιάτο (προϊόν) του μενού […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

5Ιαν, 2018

Πώς να Ελέγχετε και να Διαχειρίζεστε τα Βασικά Κόστη Του Εστιατορίου / Ταχυφαγείου σας.

Πώς να Ελέγχετε και να Διαχειρίζεστε τα Βασικά Κόστη Του Εστιατορίου / Ταχυφαγείου σας. Βασικά Κόστη = Κόστος Πρώτων Υλών + Εργατικό Κόστος Κόστος Πρώτων Υλών = (Τρόφιμα + Ποτά) Εργατικό Κόστος = (Υπάλληλοι + Διοίκηση)       Κάθε ιδιοκτήτης ή διευθυντής εστιατορίου η ταχυφαγείου θα πρέπει να ξέρει σε καθημερινή η το πολύ σε εβδομαδιαία βάση ποια είναι ακριβώς τα Βασικά Κόστη του εστιατορίου ή ταχυφαγείου του. Ο Έλεγχος και η ακριβής γνώση του βασικού κόστους (πρώτες ύλες και εργατικά) σε καθημερινή βάση είναι πολύ πιο σημαντικό καθήκον […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

5Ιαν, 2018

Πώς Μπορεί ένα Εστιατόριο / Ταχυφαγείο να Αυξήσει τα Κέρδη του Χωρίς να Διακινδυνεύσει την Ποιότητα των Τροφίμων του ή να Αυξήσει τις Τιμές του;

    Θα αναλύσω όλο αυτό το δυσεπίλυτο θέμα βήμα προς βήμα, ελπίζοντας να πάρετε μερικές ιδέες και να τις εφαρμόσετε. Το αποτέλεσμα τις προσπάθειάς σας θα εξαρτηθεί από δύο βασικά πράγματα που θα πρέπει να κάνετε απολύτως σωστά και μεθοδικά (παράλληλα βεβαίως και από την αντίδραση του ανταγωνισμού σας): Σωστή επιλογή του συνδυασμού των προτάσεών μου (εφόσον φυσικά αυτές ταιριάζουν στο δικό σας εστιατόριο / ταχυφαγείο). Σωστή υλοποίηση του συνδυασμού που θα επιλέξετε εσείς και η ομάδα διοίκησης του εστιατορίου σας. Για να αυξήσετε τα κέρδη πρέπει να συμβεί: […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

31Ιαν, 2017

Παράγοντες Αποτυχίας ή Επιτυχίας

Οι Κυριότεροι Παράγοντες Αποτυχίας ή  Επιτυχίας του Εστιατορίου / Ταχυφαγείου Σύμφωνα με τα Ευρήματά μας: 1) Οι κύριοι παράγοντες αποτυχίας του εστιατορίου είναι: Έλλειψη ξεκάθαρης επιχειρηματικής στρατηγικής. Ανταπόκριση στις τάσεις του κλάδου της εστίασης, αλλά ποτέ πρωτοπορία. Έλλειψη marketing plan (διαφήμιση, προώθηση, χτίσιμο της φίρμας, προγράμματα επιβράβευσης πελατών, δραστηριότητα στα social media). Έλλειψη γνώσης ελέγχου του κόστους. Έλλειψη ιδιαίτερης ταυτότητας, ιδέας, και διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές. Αποτυχία να δώσει χειροπιαστές αποδείξεις της διαφοράς του στους πελάτες του. Δεν τους πείθει. Λάθος στρατηγική τιμών. Μικρή ή καθόλου επένδυση για εκπαίδευση του […]
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ