Βοηθούμε τους Εστιάτορες να Δημιουργήσουν ένα Μοντέρνο Εστιατόριο

Για να δημιουργηθεί ένα μοντέρνο εστιατόριο πρέπει να υπάρχει:

Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών [loyalty program]

 

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να διατηρήσετε την υπάρχουσα βάση πελατών σας – ίσως ακόμα πιο σημαντικό από την προσέλκυση νέων πελατών. Οι πιστοί πελάτες είναι τα θεμέλια του εστιατορίου σας. Στο κάτω κάτω, όχι μόνο σας παρέχουν επανειλημμένες αγορές αλλά είναι και αυτοί που θα σας στέλνουν τους φίλους τους ή θα δίνουν καλές συστάσεις.

Ενθάρρυνση περισσότερων πωλήσεων

Η εμπιστοσύνη των πελατών στο εστιατόριο ανταμείβεται με τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και ταυτόχρονα τους ενθαρρύνουν να ξοδεύουν περισσότερα, προσφέροντας αποκλειστικές προσφορές. Παρέχουν επίσης στους νέους πελάτες ένα κίνητρο να συνεχίσουν να έρχονται στο εστιατόριο σας με την ελπίδα ότι θα λάβουν επιπλέον προσφορές.

Συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης [social media engagement]

 

Οι πελάτες σας είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Σε αυτή την εποχή, είναι επιτακτική ανάγκη τα εστιατόρια να έχουν παρουσία στα
κοινωνικά δίκτυα. Είναι ο καλύτερος τρόπος να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Εκτός από το Facebook και το Twitter, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να δημιουργήσετε λογαριασμούς στο Yelp και Foursquare έτσι ώστε οι νέοι πελάτες να μπορούν να βλέπουν το ωράριο του εστιατορίου, να βρίσκουν οδηγίες, να διαβάζουν κριτικές και να κάνουν check-in.

Αποκτήστε νέους πελάτες

Όταν έχετε ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, οι πελάτες θα είναι πιο πιθανό να επισημάνουν ή να αναφέρουν το εστιατόριό σας στις αναρτήσεις τους. Ακόμα κι αν μόνο ένα άτομο δημοσιεύει, οι εκατοντάδες φίλοι ή followers θα έχουν όλα τα νέα του εστιατορίου σας στο μυαλό τους. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά με την προώθηση και να ζητήσετε κριτικές.