Η Εταιρεία

Γιώργος Α. Λαμπανάρης: Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος

Επαγγελματική Εμπειρία. O Γιώργος Α. Λαμπανάρης έχει άνω των 25 ετών εμπειρία στις διεθνείς πωλήσεις και στη διαχείριση ηγεσίας σε παγκόσμιες και τοπικές επιχειρήσεις. Κατά την τελευταία 3-ετία έχει την εμπειρία της άσκησης συμβουλευτικής μέσω της εταιρείας συμβούλων του. Είναι ένθερμος υποστηρικτής της ανάπτυξης και της διατήρησης προηγμένων δεξιοτήτων στην επιχειρηματικότητα στους τομείς των πωλήσεων και του marketing, με άμεσες θετικές συνέπειες στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων. Έχει πάθος να μεταφέρει υψηλού επιπέδου κριτική σκέψη και τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη σ’ αυτούς που δραστηριοποιούνται σε σύνθετες βιομηχανικές επιχειρήσεις και περιβάλλοντα που σχετίζονται τη λήψη αποφάσεων. Τέλος, ο ίδιος είναι ένθερμος υποστηρικτής της έννοιας της δια βίου εκπαίδευσης και της επαγγελματικής εξέλιξης.

Εκπαίδευση. Ο Γιώργος Α. Λαμπανάρης πήρε το πτυχίο του BA in Management & MPA (Master στις Δημόσιες Σχέσεις) από Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, ΗΠΑ. Μετά από χρόνια εργασιακής εμπειρίας πήρε επίσης MSC στο Διεθνές Marketing (εξ αποστάσεως εκπαίδευση) από το Πανεπιστήμιο του Leicester, και τώρα είναι DBA Researcher (Διδακτορικό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-On-Line and Blended Learning) στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ.

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Ανάπτυξη. O Γιώργος Α. Λαμπανάρης έχει:

  1. Cornell University Master Certificate in Restaurant Management (MCFSM)
  2. Kellogg Executive Scholar στη Διοίκηση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.
  3. Kellogg Executive Scholar στη Διοίκηση & την Ηγεσία.
  4. Cranfield Professional Scholar στη Διοίκηση Πωλήσεων & Μεγάλων Πελατών (Key Αccounts Management).
  5. Cranfield Professional Scholar στη Διοίκηση του Τμήματος Πωλήσεων.
DSC_0158

Πατρίκιος Κ. Σαραντάκος: Συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής

Επαγγελματική Εμπειρία. Ο Πατρίκιος Κ. Σαραντάκος έχει πάνω από 15 χρόνια εμπειρία διεθνών πωλήσεων και διαχείρισης ηγεσίας σε παγκόσμιες και τοπικές επιχειρήσεις. Κατά την τελευταία 3-ετία έχει την εμπειρία της άσκησης συμβουλευτικής μέσω της εταιρείας συμβούλων του. Είναι ένθερμος υποστηρικτής της ανάπτυξης και της διατήρησης προηγμένων δεξιοτήτων στην επιχειρηματικότητα, στους τομείς της οργανωτικής διαχείρισης της απόδοσης του μάνατζμεντ και των καινοτόμων στρατηγικών διοίκησης με άμεσες θετικές συνέπειες στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων Έχει πάθος να μεταφέρει υψηλού επιπέδου κριτική σκέψη και τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη σ’ αυτούς που δραστηριοποιούνται σε σύνθετες βιομηχανικές επιχειρήσεις και περιβάλλοντα που σχετίζονται τη λήψη αποφάσεων. Τέλος, ο ίδιος είναι ένθερμος υποστηρικτής της έννοιας της δια βίου εκπαίδευσης και της επαγγελματικής εξέλιξης.

Εκπαίδευση. Ο Πατρίκιος Κ. Σαραντάκος πήρε το BS (Χημείας) από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Πήρε MBA (Master of Business Administration) από το Cardiff University, UK. Μετά από χρόνια εργασιακής εμπειρίας πήρε επίσης από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και από το Oxford Said Business Scholl το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Στρατηγική και Καινοτομία.

Σχετικά με μας

Η Restaurant Management είναι μια εταιρεία συμβούλων που εξειδικεύεται στην οργάνωση και ανάπτυξη εστιατορίων & ταχυφαγείων. Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες και ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά εργαστήρια (workshops).

Μέσα από μια συνεργατική, αλληλεπιδραστική, και ομαδική προσέγγιση, και σε συνδυασμό με τη γνώση και την εμπειρία μας, βοηθούμε τους πελάτες μας, να οικοδομήσουν ικανότητες, να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους και να εκπληρώσουν τις ανταγωνιστικές προκλήσεις στο μέλλον.

Ο Σκοπός μας

Να εμπνεύσει και να παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση, σε εστιατόρια-ταχυφαγεία και τους ανθρώπους τους, σε πραγματικό χρόνο, συνεργαζόμενοι στενά μαζί τους για βελτίωση σε ατομικό και εταιρικό επίπεδο.

Η Φιλοσοφία μας

“Να ανταποκρίνεται συνεχώς στις απαιτήσεις των εστιατορίων-Ταχυφαγείων, για διαχείριση,  εκπαίδευση και ανάπτυξη, καθώς και την εξυπηρέτηση πελατών, δημιουργώντας αυθεντικά εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα ενημέρωσης, που θα εμφυτεύσουν δεξιότητες πωλήσεων και μάρκετινγκ ,καθώς και διαδικασίες που θα προσθέτουν αξία στους συμμετέχοντες.”

Οι Αξίες μας

  • Σκληρή δουλειά και τιμιότητα.
  • Αυθεντική φροντίδα για τις ανάγκες των πελατών με απόλυτο σεβασμό στην επιστήμη και την εμπειρία σε κάθε περίπτωση συμβουλής.
  • Αυτό-εξέλιξη και προσαρμοστικότητα μέσω της δια βίου μάθησης.
  • Αγάπη και φροντίδα για τους συνανθρώπους.

Οι Μακροπρόθεσμοι Στόχοι μας

Να εδραιωθεί μέχρι το 2020 ως η πιο γνωστή ελληνική εταιρεία στην επικράτεια, παρέχοντας στα εστιατόρια-ταχυφαγία διαχείριση, προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης, καθώς και εξυπηρέτησης πελατών, που θα προετοιμάσουν την επιχείρηση σε συνολικό και ατομικό επίπεδο για τα χρόνια που έρχονται.

Η Ζωντανή Περιγραφή της Ιδέας

Θα επενδύσουμε στη συλλογή και επεξεργασία της γνώσης από τα κορυφαία πανεπιστήμια και ιδρύματα όλου του κόσμου. Επίσης μαζί με τα αποτελέσματα από τις έρευνες μας στους τομείς της διαχείρισης, της εκπαίδευσης και ανάπτυξης, καθώς  και της εξυπηρέτησης πελατών, θα συνθέσουμε και θα αποδώσουμε την γνώση που έχουμε συλλέξει, με έναν αυθεντικό τρόπο, σεβόμενοι το άτομο και την εταιρεία, βοηθώντας στην μελλοντική επιτυχία και ανάπτυξη τους.