Η Συνταγή των 7 Βημάτων για την Ανάπτυξη του Εστιατορίου

23 Νοεμβρίου, 2015

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων που δεν αλλάζουν και δεν προσαρμόζονται στο νέο τρόπο σκέψης και στις νέες πραγματικότητες δεν μπορούν να επιβιώσουν και έτσι απλά θα σβήσουν σαν επιχείρηση.

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων πρέπει να επικοινωνούν με όλους τους πελάτες και να τους κάνουν να έρχονται συχνότερα. Πρέπει όμως να μην ξεχνούν ποτέ ότι η κύρια ζωοδόχος δύναμη της επιχείρησής τους είναι οι καλύτεροι και πιστοί της πελάτες.

Άρα, το να επικοινωνούμε και να χτίζουμε σχέσεις με τους υπάρχοντες, τους υποψήφιους και τους καλύτερούς μας πελάτες, είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να φέρουμε περισσότερη δουλειά στο εστιατόριό μας.

Τα 7 Βημάτων για την Ανάπτυξη του Εστιατορίου

    1. Φέρτε περισσότερους πελάτες.
    2. Κάντε τους να έρχονται συχνότερα.
    3. Κάντε τους να ξοδεύουν περισσότερα κάθε φορά που έρχονται.
    4. Δώστε μεγάλη προσοχή στους καλύτερους πελάτες σας και μεταχειριστείτε τους πριγκηπικά, γιατί το αξίζουν.
    5. Αυξήστε τη διάρκεια ζωής των πελατών σας στην επιχείρηση.
    6. Κρατήστε τους καλύτερους πελάτες.
    7. Βρείτε καινούριους με τα ίδια χαρακτηριστικά που έχουν οι καλύτεροι πελάτες σας.

Εάν εφαρμόσετε και τα επτά Βήματα τότε θα έχετε τα παρακάτω αποτελέσματα:

  • Περισσότερες Πωλήσεις
  • Περισσότερα Κέρδη
  • Κερδοφόρος Ανάπτυξη
  • Νίκη επι του Ανταγωνισμού

Να θυμάστε ότι από τη στιγμή που γνωρίζουμε ποιοι είναι καλύτεροι πελάτες μας και μπορούμε να τους περιγράψουμε με μεγάλη λεπτομέρεια, μπορούμε να εστιάσουμε στο πώς να τους πλησιάσουμε και να τους ικανοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.

 

Γιώργος Λαμπανάρης MCFSM, BA, MPA, MSc