Marketing Εστιατορίων 2017-2018

19 Οκτωβρίου, 2017

Τιμές, Προσφορές, Κουπόνια και Προγράμματα Επιβράβευσης είναι οι Συνδυασμοί που θα Οδηγήσουν στην Αύξηση των Πωλήσεων σε Εστιατόρια και Ταχυφαγεία για το 2017 & 2018.

Έρευνες δείχνουν ότι οι τιμές παραμένουν κυρίαρχο στοιχείο στις αποφάσεις των καταναλωτών για το ποιο εστιατόριο η ταχυφαγείο θα επιλέξουν, για να βγουν για ένα γρήγορο γεύμα, ή να παραγγείλλουν στο σπίτι.

 

Επειδή τα οικονομικά των σπιτιών δεν έχουν καμμία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, πριν αποφασίσουν ποιο εστιατόριο θα επισκεφθούν, ή από πού θα παραγγείλλουν στο σπίτι.

Προσφορές, εκπτώσεις, συνδυασμοί του τύπου 1+1 δώρο, 2 +1 δώρο, 3+1 δώρο, προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών (π.χ. 15% έκπτωση στην πέμπτη αγορά), κουπόνια,  2 για 5€, ότι φας και ότι πιείς μόνο με 10€, θα συνεχίσουν να οδηγούν την κούρσα για την αύξηση των πωλήσεων στα εστιατόρια και ταχυφαγεία.

Ενώ αυτήν τη στιγμή η τιμή και οι προσφορές είναι τα δυο κυρίαρχα στοιχεία για τις αποφάσεις των καταναλωτών για το πού θα πάνε να φάνε ή από πού να παραγγείλλουν στο σπίτι, συνυπάρχουν τρία άλλα στοιχεία τα οποία είναι εξίσου βασικά, σημαντικά και διαχρονικά και κάθε ιδιοκτήτης εστιατορίου η ταχυφαγείου  θα πρέπει να τα γνωρίζει και να συνεχίσει να επενδύει σε αυτά. Αυτά τα τρία είναι είναι τα εξής:

  1. Ποιότητα. Δίνοντας έμφαση και διαφάνεια στην ποιότητα και την προέλευση των συστατικών κάθε πιάτου, σάντουιτς η μερίδας, κάθε φαγητού η γεύματος του καταλόγου, θα μπορέσουν να επηρεάσουν την αντίληψη των πελατών τους για την ποιότητα των προϊόντων τους.
  2. Εξυπηρέτηση με Χαμόγελο. Καλωσορίζοντας τους πελάτες με χαμόγελο και ευχαριστώντας τους όταν φεύγουν, για την προτίμησή τους στο εστιατόριο η ταχυφαγείο μας, είναι ακόμη τα δύο πιο βασικά και πιο σημαντικά στοιχεία για μια ποιοτική εξυπηρέτηση.
  3. Ευκολία στην Εξυπηρέτηση. Όσο οι προσδοκίες για ευκολία στην εξυπηρέτηση αυξάνονται και ειδικά από τους νέους σε ηλικία πελάτες (15-18-34-40 χρόνων) και οι νέες τεχνολογίες όλο και εξελίσσονται, οι ιδιοκτήτες των εστιατορίων ή ταχυφαγείων θα πρέπει να προσφέρουν το σωστό μείγμα των νέων τεχνολογιών στους πελάτες τους, με γνώμονα την εύκολη και σύγχρονη εξυπηρέτησή τους. Με αυτόν τον τρόπο θα κρατηθούν επίκαιροι στους καινούργιους ρυθμούς και τάσεις της αγοράς και των πελατών τους.

Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι το ηλικιακό γκρουπ που θεωρείται ο καλύτερος πελάτης των ταχυφαγείων είναι τα άτομα ηλικίας 18 έως 40 ετών. Το 60% αυτών των ατόμων δηλώνουν:

  1. Η ποιότητα τους ενδιαφέρει, αλλά πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και αποδείξεις για την ποιότητα και όχι απλά λόγια (είναι παγκόσμιο φαινόμενο αυτής της γενιάς).
  2. Τα κοινωνικά δίκτυα και τα websites των εστιατορίων η ταχυφαγείων είναι για αυτούς πηγή πληροφόρησης και τρόπος παραγγελίας φαγητού, στο σπίτι ή στο γραφείο.

 

Παρόλα αυτά, καμμία διαδικασία δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα, εάν δεν υπάρχει αγάπη για το συγκεκριμένο αντικείμενο, και η εγγενής «τρέλα» του επιχειρείν.

ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ

 

 

 

Γιώργος Λαμπανάρης